martes, 8 de junio de 2010

Estadi Olímpic de Montjuïc



NOM: Estadi Olímpic de Montjuïc
.

ANY DE CONSTRUCCIÓ: 1929.

ÚS ALS JOCS OLÍMPICS:

Es va fer la cerimònia inagural i de clausura aquí. També es va utilitzar per a les proves d'atletisme.


No hay comentarios:

Publicar un comentario